Årets första mjukglass avklarad

Var ett tag sen jag skrev något nu eftersom det inte funkade förut och de senaste dagarna har jag haft så fullt upp att jag inte hunnit suttit något vid datorn, faktiskt väldigt skönt jag gör hellre andra saker än att sitta vid datorn och bara stirra in i skärmen. Har blivit väldigt mycket ridning senaste dagarna i alla fall, jag och Annelie har ridit varje dag nu sen i måndags, långa turer har de blivit, igår blev det nog upp mot 3,5 timme. Men det är roligt när vi har sällskap av varandra och hästarna går så bra ihop :) i helgen ska vi försöka ta en riktig lång tur och börja rida tidigt på morgonen, det kan nog bli kul.

Min älskade bror Martin fyller förresten 24 år idag, så grattis till honom! Snart fyller även jag år, konstigt nog så längtas jag inte så mycket till att fylla 18 som jag gjorde förut. De blir antagligen inte så stor skillnad att bli 18 som att vara 17, möjligtvis det att jag får köpa cigg själv om jag vill, haha men det är ju knappast något positivt.

Efter ridturen idag så drog jag och Annelie till Pelles för att äta då vi var lite hungriga efter ritten, blev natchotallrik för oss båda sen avslutade vi med en varsin mjukglass, årets första. God var den, och självklart blev det tuttifruttiströssel på, - ETT MÅSTE! Blev dock lite frysen efter glassen, är ju inte precis värsta sommarvädret ute. Hoppas de blir varmare framåt helgen men har hört det ryktas att det ska komma snö, får verkligen hoppas att det inte stämmer. Annars så saknar jag Stina som är nere i Gävle, jag vill ha henne hemma, saknar även Stoffe som man inte fått träffa på hela dagen, men det är ju fredag imorgon och då ses vi ju, så förhoppningsvis står jag ut till dess!  

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback