En vacker dag blir ingenting som förr

Var ett tag sen jag skrev nu, har aldrig tid och att sitta vid datorn nästan. Vaknade tidigt idag av att Stoffe ringde och väckte mig, var pigg då så jag gjorde ordning mig och åt frukost med mamma så nu kan jag bara ta de lugnt innan jag ska till skolan. Har bara en lektion idag som jag jämt har på fredagar och det är så skönt! Skulle vilja till Bollnäs senare idag, men vet inte om mamma eller pappa vill skjusa mig dit, annars får jag fixa det på annat vis eller helt enkelt strunta i det. Borde även färga håret, men min beslutsångest har kommit. Om jag ska färga det mörkbrunt eller mera blont i håret, jobbigt när man inte vet hur man vill ha det.

Imorgon är de planerat jag och Stoffe + 7 personer till ska äta på Altlantic, och jag vill inte med! Har inte någon lust alls, och de är de värsta jag vet att göra saker man inte har lust med. Sen är de så jobbigt att göra Stoffe besviken som säkert vill att jag följer, men jag kan inte rå för hur jag känner. Jag vet jag är tråkig och trist, men ibland blir inte saker som man vill att de ska bli. Men har jag tur slipper jag följa med, sen skulle de tydligen på Bonden sen. Men om jag ska med blir det nog att vara nykter och åka hem tidigt, fan vad positiv man är, men som sagt känner inte för det ett jävla skit. Men ikväll blir det nog att vara med Stoffe och ta de lugnt i alla fall, de behöver jag har varit så trött den här veckan så jag behöver vila ut.

Jag har seglat med ett sjunkade skepp

image23




Kommentarer
Postat av: Elina

Äääh, tråkmåns!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback