Ett ödsligt rum

Nu är man ensam, mamma och pappa har åkt till fjällen med Stinas föräldrar. Så både Stina och jag blir ensamma hemma i helgen, fast jag har ju mina underbara djur så helt ensam är jag inte. Försöker få hem Stina från Gävle nu, eftersom jag tycker hon ska åka hem ikväll och hitta på något med mig istället för att hon ska åka hem imorgon. Så får väl se hur hon gör då :)

Blev inget svenska tal idag heller, hann inte göra idag så får göra det på tisdag istället både bra och dåligt. Efter svenskan blev det tyska med Anette, hon är faktiskt en snäll lärare så jag gillar henne. Det enda negativa är att hon alltid ska snacka tyska med en så man måste tänka efter vad hon säger, men det får man väl helt enkelt ta när man läser tyska. Efter jag slutat skolan träffade jag Stoffe en sväng eftersom han var i byn, pussade lite på honom och kände efter hur mycket jag tycker om honom, jag kände mig som nykär idag kanske lätt känns så på våren när sol och värme börjar komma, hans hand passade så extra bra i min idag, alles varm och go.. Kanske var det för att vi inte sågs igår och jag saknat honom så mycket som jag blev så glad av att se honom idag :) Hann inte träffa honom så länge innan jag var tvungen gå för att få skjus till hästen. Sen blev det en ridtur på Dream i det fina vädret, sen hem igen!

Och nu sitter man här, undrar vad man ska göra, jag är rastlös. Ut och gå med Natacha kanske?


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback