Igår var det hemskt, idag var det förjävligt, imorgon blir ett rent helvete

Ingen uppmuntrande rubrik, men en del av mig säger så nu.

Dagen började skönt, jag sov länge även om jag blev störd av mobilen ett antal gånger. Men det är väl smällar man får ta antar jag om man inte kan sova utan att ha den bredvid sig. Åkte ner på byn sedan med pappa i alla fall för att klippa håret, efter det gick jag till Pelles för att jag och Annelie skulle äta innan vi skulle ut och rida. Ridturen blev härlig i alla fall, med solen som värmde hela tiden. Efter jag sagt hejdå till Annelie träffade jag på Kvarmans som också var ute i det fina vädret, dock inte på häst utan till fots. Tog sällskap med honom ett tag, vi snackade lite körkort och så, ja och jag tror vi kom fram till att vi är lite sega båda två och ingen av oss gillar att plugga :D Har köpt nya ridstövlar idag med, blev ett par Mountain Horse läderstövlar, riktigt stiliga.

Nu ska jag sluta sitta här, det ger mig bara ångest eller ÅNGHÄST som Kajsa skulle skriva. I övrigt så saknar jag min Stoffe ♥, inte sett honom på hela dagen och de hör till ovanligheten. Har jag tur träffas vi imorgon!

Imorgon blir man förresten ensam, skönt ändå.
Och Stina, när kommer du hem?


Kommentarer
Postat av: Stina Englund

jag kommer hem på fredag vid halv tre tiden typ :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback