Jag är en av alla dom som kan gå vilse, när som helst, om jag behagar, och jag går gärna vilse just inatt

Jag är en av alla dom som har ett liv utan nätter, utan dagar.
Jag är en av alla dom som drabbas, då och då, av nåt jag vill förklara.
Jag är en av alla dom som faktiskt aldrig riktigt bara ville vara en av alla dom. Men ibland så är jag fast, kan du känna likadant? Och ibland är allting kaos, och jag blir mörkrädd mitt på dan. Ibland behöver jag en paus.

Det är fredag, helt underbart och Stina har kommit hem från Gävle. Träffade henne direkt när hon kom därifrån så käkade vi och pratade lite, även Jessika var i Edsbyn på besök så då fick man träffa henne. Efter vi ätit klart skjusade Stina mig till hästen. Har nyss kommit hem från hästen nu, var ut och red en sväng, Dream blev rädd för en vit häst, jag tror hon blev rädd för den bara för den var vit, bruna hästar brukar inte gilla vita hästar så kan ha något med det att göra. Sen har hon tappat två skor nu, så det är bara leta hovslagare så fort som möjligt. Nu ska jag göra mig ordning lite sen ska jag vara med Stina ikväll, Jessika kanske också skulle vara med som det lät tidigare, trevligt. Man träffar henne alldeles för sällan nu, jag saknar dig och vår tid, jag tänker på dig ofta, det var en fin tid vi hade, så underbar. Ibland vill man bara tillbaka, tillbaka till den sommaren, Sommaren 2006, obeskrivlig. Då var det du, jag och skalet!

image18

Emma och Jessika, sommaren 06.

 På väg upp mot norr med Umeå som mål.
Fanns inget som kunde stoppa oss där, fulltankat skal, brillerna och musiken var på, rutorna var öppna, det var sol, värme och humöret var på topp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback