Mary Kay

Igår fick jag mitt Mary Kay paket, har längtat en del efter det. Blir nog att köpa fler produkter därifrån i framtiden. Köpte baspaketet igår, 1495 kr för ett sånt, shit så dyrt men då är det inga skit produkter i alla fall som många andra! Sen var ju Stoffe världens snällaste och betalade eftersom jag fyllt år, tack älskling du är bäst! För jag hade då aldrig haft råd själv med min ekonomi, tur att pojkvännen min är så snäll :) 

Nu ska jag göra lite andra grejer, både packa lite och så. Stina och jag drar ju uppåt norr ikväll shit så längesen man åkte till Umeå nu, det kommer nog bli kul. Jag hoppas de blir fint väder däruppe, stan glittrar som finast när det är soligt. Har flyttat Dream så hon står hos Maria Märges medan jag är borta i alla fall så får jag se hur det blir sen, Dream trivs i alla fall jätte bra där. Känns skönt att jag har någon som tar riktigt hand om henne under dagarna jag är borta, tack Maria för jag får ha henne där. Red på deras ridbana igår och hoppade med Madde och Felix, hur kul som helst! Ska upp dit idag och rida med, och pussa Dream och säga hejdå lika blir det med Stoffe. Kommer blir jobbigt att vara utan honom så länge, honom som jag aldrig är utan mer än en dag typ.
Nej, nu ska jag göra annat.

image26

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback