Men du, jag ger dig min morgon, jag ger dig min dag

Blev som vanligt Alfta igår kväll, tog det lungt och bara myste. Kollade på Solstorm, sjuk film måste jag säga. Jag kan ju säga som så att jag inte blev mer förstjust i religion efter den filmen, usch man blev ju helt avskräckt. Blev uppe alldeles för länge så man sov bort hela dagen idag, klev ur sängen vid två men skönt var det. Sen blev det en rejäl frukost, åh jag bara älskar att äta frukost på helgerna med massa goda saker och mysigt sällskap, det skapar en sån bra start på dagen :) Drog en timme senare in till Edsbyn för att Stoffe skulle hämta sin träningsbänk, så nu är det bara träna på. Fast stackarn vaknade ju med feber i morse så ikväll kanske det inte blir någon träning för honom, plutten min. Pappa hämtade mig på byn och skjusade över mig till hästen i alla fall så jag skulle få det gjort. Blev dessvärre ingen ridtur med Annelie idag, hon får inte tag på hovslagare. Hade tänkt Dream skulle vila helt idag men jag kunde inte hålla mig från att ut och rida en sväng när de var så fint väder, tog bara en lugn skritt tur runt berget barbacka, hur mysigt som helst. Tycker så mycket om min Dreamis ♥  

Nu har jag just duscha, ska snart bege mig mot Alfta igen. Lät som att Halle och Amira skulle komma förbi så skulle vi nog se film. Får hoppas på en bättre film ikväll än igår ;)

..Ha en bra lördagskväll, det tänker jag ha!


image16


Kommentarer
Postat av: Stina Englund

men emma seriöst antagligen är de en likadan, jag vill ju inte ha lika som dej hah

Postat av: Stina Englund

men vafan då är de ju precis likadan

2008-04-06 @ 18:45:26
URL: http://stinaenglund.blogg.se
Postat av: Stina Englund

hha nej jag vill ju oxå ha den och det fanns inga andra snygga, får väll turas om med att ha dom på oss eller nåt hah

2008-04-08 @ 15:40:49
URL: http://stinaenglund.blogg.se
Postat av: Stina Englund

hhaa precis, så vad har du gjort idag då?

2008-04-08 @ 22:11:13
URL: http://stinaenglund.blogg.se
Postat av: Stina Englund

hha självklart är du ena liljan men den andra har ingen betydelse längre hha :P ja de blir du jag och pensisarna, sa ju att du skulle få jobb där om du sökte :) Lätt fan va kul att bli spökjägare! hah men dit måste vi bara! skulle ha åkt dit i helgen eller nå?

2008-04-10 @ 17:39:17
URL: http://stinaenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback