Nu har jag fått nog av dig, du följer aldrig med mig och du får aldrig mig att må bra

Är uppe mycket tidigare än jag behöver eftersom Stoffe ringde och väckte mig, så jävla onödigt. Stina kom i alla fall hem igår, jag tog mig ner på byn vid halv tio för att möta upp henne med bilnyckeln för att vi skulle ta oss hem. Blev hemma hos mig och kollade på Hem till Midgård ett av våra gemensamma favoritprogram som sagt. Var längesen vi kollade på det nu, kanske högstadiet sist? Åker inte ner något till skolan idag, jobbar hemma istället eftersom jag har bara en lektion och mamma och pappa är i fjällen så då blir de svårt att fixa skjus.


Ikväll vet jag inte riktigt vad det blir, hade tänkt varit med Stoffe men han sa ju i morse att han skulle se hockey i Alfta och jag måste vara hemma och göra Natacha sällskap under kvällen då jag är hundvakt. Kanske att det blir att åka på trav med Stina då kan jag ju ta henne med mig i alla fall. Eller så kanske man ska ut på krogen en sväng och inviga att man är 18? Men i så fall runt elva så jag kan ta ut Natacha i hundgården, måste tänka på henne också :)


För du karvlar och vrider din kniv som ett ur
och varje varv allt detta går runt i mig
så känner jag att du måste ut ur mig

image22

Kommentarer
Postat av: Stina Englund

då är så jäkla störd


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback