Sommarjobb, fixat

Idag ringde dem och frågade om jag ville ha sommarjobb som sommarvikarie, och det ville jag ju. Det känns faktiskt riktigt skönt att veta att det redan är fixat, jag var verkligen i behov att få ett sommarjobb denna sommar. Sen är det ju ett plus att man blir 18 till sommaren så tjänar man mera pengar. Tänk att jag fyller redan på måndag, vad fort tiden går :) 

Usch jag har så ont i halsen, de är värst på morgonen sen blir det lugnare på dagen och kommer tillbaka på kvällen. Men jag känner inte av febern nu i alla fall, mycket skönt. Men som sagt, svagheten har kommit gått lite hur som helst nu i veckan, värst var de nog i måndagskväll. Men nu känner jag mig mycket bättre, jag hoppas Stoffe och blir helt frisk den stackarn går ju på pencilin. Var förresten på Mary Kay party igår hos Maria Märges, mycket trevligt. Jätte kul var det faktiskt att få prova olika produkter och äta hennes bananpaj :D Som är hur god som helst! Blev jätte sugen att köpa ett set, men det var riktigt dyrt att köpa speciellt med min dåliga ekonomi men man kände att produkterna var värd det. Kanske blir att beställa sedan nå tag om man kan fixa fram pengar :) Efter partyt åkte jag och Maria till Alfta för att tillbringa natten där, hon gick till Johan och jag till Stoffe. Kollade lite på teve, duschade och störtade sen rakt ner i sängen. Gud så skönt det var att sova, det riktigt sved i mina ögon trots att jag fått sovit länge på dagen innan, men sömn får kroppen aldrig nog av.

Snart ska jag åka till min häst, borde ut och rida en sväng då jag hoppade över ridningen igår. Blir så depprimerad nu när det är sånt här väder ute, jag som hade fått vårkänslor och mer energi. Självklart ska snön komma och förstöra allting, det fick mig att tappa allt och kroppen försämrades också genast då snön kom. Halsontet kom, febern och jag börjar känna symptom av urinvägsinfektion, och det känns inte skärskillt lockande. Snälla snö, FÖRSVINN!

" Jag är Stinas lilja ut i dalen, ja jag är morgonstjärnan klar för henne :) Det bevisar hon genom sin tatuering, eller hur grabben? Du kommer inte undan mig, hahaha, busgrabb in i de sista ;) ".
- Stina du vet liljan ut i dalen? Så mycket mer än bara ord.. För han har öppnat pärleporten, så att vi kan komma in, (komma in) genom blodet har han frälst oss och bevarat oss som sin, för alla borde känna till, (alla borde känna till) vem.. vågar mig inte på fortsättningen så här offentligt. Det är ändå bara Stina som förstår det fina, det blev ju ganska internt :)

image17

Bilden är tagen från Stinas blogg,
för att komma till Stinas blogg tryck
här!

Kommentarer
Postat av: Stina Englund

hha ja vi får göra de, men inte nån tråkig pers bara hhe :) snygg bild du har laggt ut då mohahha

Postat av: Stina Englund

hha omg emma du är så intern hha ;P haaan är liljan uti falen, han är morgonstjärna klar ;P mohaha köp mary kay produkter! jag har använt det i ett år nu och trivs jätte bra, dom är absolut värda priset!

2008-04-10 @ 22:02:54
URL: http://stinaenglund.blogg.se
Postat av: Stina Englund

hah ja precis, dom är jätte braa

2008-04-11 @ 18:33:17
URL: http://stinaenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback