Allting är sant: det dom sa, det dom sagt och det som sägs

Blev utgång igår med och intag av alko igen, detta blev ingen vit helg i alla fall så långt är jag med. Vaknade dock inte med kläderna på imorse och det ser jag som ett framsteg, kvällen var i övrigt fin som vanligt när man är med trevligt folk.
 
Har tagit en ridtur idag med, skönt att ha lite mer tid till att rida nu när man inte jobbar. Synd bara att jag hamnade i så dåliga tankar nu när jag kom hem, jag orkar inte tänka. Jag hatar det här, jag hatar det som varit. Jag vill bara glömma, glömma det som varit. Ingen kan förstå hur det känns hela tiden och gnager inom mig. Tankarna bara snurrar, känslorna varierar, jag är arg, ledsen, förbannad, besviken, glad osv. Men jag gråter inga mer tårar för din skull nu!

Varför ska man alltid vara efterklok och komma på saker när det är försent?

Vi faller ner som höstens gula löv och allt vi ser finns inte längre mer, så vi faller ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback