Drömmar krossades som glas

Det var både underbart och hemskt att se dig igår, som vanligt räckte inte tankarna till. Varför ska det alltid bli skit av allt? Ska det alltid vara så? Jag hoppades trots allt på det bästa då vi skiljdes, även fast jag vet att det var upp till mig. Det kan fortfarande vara upp till mig, men jag har ju tagit mitt beslut och du ditt, tror jag? Ja det är tragiskt hur det kan bli, men det är ju upp till var och en att välja vad man vill.

Idag var det förjävligt, det blev precis så som jag inte ville att det skulle bli. Men varför skulle jag förvänta mig något annat? Det var ju du och jag. Det ska bara sluta på ett sätt, ett helvete. Vi får för oss att vi ska skita i allt båda två och att det då ska kännas bättre, men det gör det inte. Inte ett jävla dugg!

Morgondagen kommer väl vara ett rent helvete, jag orkar inte med allt just nu. Men det hade inte behövt vara så för någon av oss, det var faktiskt du som gjorde slut med dig själv och inte jag om man tänker efter. Du gjorde bort dig och det fanns inte många vägar att välja bland att gå. Du visste precis vad som skulle kunna hända och du tog risken, det blev som det blev. Det enda jag kan glädjas är att du alltid varit mig trogen och faktiskt den underbaraste jag någonsin mött, trots allt.

Jag kan fortfarande se dig i min dröm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback