Jag drömmer mig bort en mysig fredagskväll, mitt glas det är halvtomt och min image är okej

Men var är du nu? För jag behöver dig här hos mig.

Fredagskväll, blir inte vitt denna helg heller, "mitt glas det är halvtomt och min image är okej", ja det är så vi säger det. Det närmaste vi kan komma vitt är vin. Ska snart bege mig ner på byn för att möta upp Kaj och Mary, kan inte bli annat än trevligt. Blir nog bonden senare, brukar bli så. Hoppas på trevligt folk där, Mulingen skulle ju ut inte så ofta man ser honom. Jag säger som bror, att se Muling ute är som att se en björn på vintern. Måste hälsa på bror med, men det får bli en senare plan för just nu är det annat som gäller.

För övrigt som Yran brukar säga så har jag satt i löshår för ikväll, grymt taggad är jag också som alltid.

Det är upp till var och en att välja vad man vill, satsa till. Som sagt ;)

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback