Om jag spottar i ditt ansikte så ska du ta det som en komplimang

Efter en vecka i Sveg så var man nog lite väl laddad för utgång, det blev för mycket igår märkte jag idag när jag vaknade med kläderna på :) Så kan det bli ibland men det är smällar man får ta. Nu ska jag nog åka till min älskade häst och ta en ridtur när det är fint väder :) Sen blir det kanske att vara med Stina, hon är så bra och vi är bra tillsammans. Älskar verkigen mina vänner, alla är guld värda! Jag har verkligen märkt vilka underbara vänner jag har nu när det varit lite jobbigt en tid, de är bättre än alla andra, äkta vänner

Varför skyller de sina brister på andra men är sällan motiverad till att ändra sitt egen beteende?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback