Tillbaka till livet och allting känns så tomt

Nu sitter man här ensam kvar och finner inga svar, så många minnen utav dig men kärleken finns fortfarande kvar. Jag sluter mina ögon och försöker glömma tiden med dig. Men det svider i mig så säg känslan, kommer jag nånsin att glömma dig?Jag undrar om det finns en chans till och om jag i så fall borde ta den? Allting känns så tomt, jag vet verkligen nu hur det känns. Speglade mina känslor mot mig själv som en rysare. Många minnen nu men utan svar, jag ser tillbaka på tiden med dig men sveken är här och dom håller i mig. Framtiden jag skriker, snälla bli ljusare. Jag skriker, gråter, blöder, fördomar, är det det ni kallar rättvisa? Kom ska jag visa att mitt liv är samma visa. Sluta blunda, öppna ögonen och se. Jag vet hur det känns jag kommer ihåg hur det var. Jag tänker för mig själv vad har jag kvar i denna värld? Känns bara så tomt finns för mycket som jag saknar. Skakar när jag tänker på vad som hände.. Och allting känns så tomt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback