Älskling jag vet hur det känns när broar till tryggheten bränns

Först var dom två sen blev dom en sen två igen, dom trodde på sin sak men deras kärlek gick i krash, vi sa vi tar en dag i cender när vi höll varandras händer, vi som trodde på allt det där, men våra liv gled isär.. 

Men tiden rullar på, kanske ses vi om nåt år eller så. Den rullar på, tiden går så snabbt, den rullar på, tiden läker alla sår. Så jag reser mig snabbt, för att försöka glömma den tid vi haft. Även om det känns och bränns inuti så är det här nog det bästa, just nu kan jag inte så någon annan utväg. Men det är skrämmande hur snabbt saker kan förändras och det är verkligen inte kul att behöva göra saker man inte vill egentligen, men då det inte finns någon annan utväg så är man ju tvungen. Det andra altnativet hade blivit det sämsta i längden, jag önskar jag kunde spola tillbaka tiden!

Det fanns så mycket att ge, men vi blundar för dom vägar vi ser. Verkligheten har hunnit ifatt och jag sover nog ensam inatt. Om vi bara visste hur allt skulle ha slutat från början? Men än är det sommar, sommarvärmen har kommit samtidigt som hösten drar in på ett stormande sätt.

Jag har aldrig älskat någon annan i mitt liv så som jag älskar dig, men allt det vackra sägs ha ett slut..

Kommentarer
Postat av: Elina

Ja det är så, du lider mest och det är sorgligt, men kom ihåg att du får alltid ringa mig om du har något på hjärtat, eller om du bara vill snacka skit. Jag bryr mig inte om klockan är 3på natten och jag ska upp klockan 5, ring ändå. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback