Vit eller svart, kan en lögn vara grå?

Bättre idag? Mjo jag tror det men det känns fortfarande knäppt och konstigt.

Helgen kommer inte bli rolig, den kommer innehålla massa oroligheter och dumma tankar. Men inget att göra åt direkt, smällar man får ta bara att lära sig behärska dom. Jobbar hela helgen, rätt så skönt ändå så man har något att göra under helgen. Nästa helg blir det Björn Motherfucker Rosenström för hela slanten och jag längtas jätte mycket, hoppas på en underbar kväll med vännerna då lika som sist!   

Man vet aldrig vad som kan hända och det som händer kan man aldrig göra något åt. Jag önskar att tiden ibland gick att vrida tillbaka, eller vrida framåt, inte bara så still i tiden, det suger rejält!

Ska umgås med Elina i helgen tror jag, vi ska typ lyssna på Tomas Ledin - Gilla läget eller något i den stilen haha för båda kommer behöva gilla läget. Ska snart till Bollnäs nu och släppa av lirarna, sen ska vi in till storstan och strossa runt lite är det tänkt.  

Hur ska man då förhålla sig
Behålla sitt lugn
Man måste gilla läget
Ja man får ta det som det kommer
Ta det som en man
Man måste gilla läget
Ja man får se det som en prövning
Göra vad man kan
Man måste gilla läget
Gillalalala läget
Ja man får hoppas på det bästa
Inte spela svår
Man måste gilla läget
Ja man får ta det som det händer
Hur det nu än går
Ja man får ta det med en klackspark
Se det som ett skämt
Ja man får hålla det på avstånd
Låta udda va jämnt
Ja man får låtsas att de regnar
Bara va sig själv
Ja man får tänka på nåt annat
Varsågod och svälj
Gillalalala gillalalala gillalalala läget ?




Bild på mig och Elina från förra sommaren då vi var på Björn i Alfta, även kvällen då vi återförenades med bröderna Engström. Underbar och slitsam kväll, vi såg ut som dränkta katter med panda ögon men vem orkade bry sig?

Kommentarer
Postat av: Elina

Ja gilla läget, det är väl det det handlar om, jag kommer gå som på nålar hela helgen, och därefter också. Varför måste man vara så jävla kär? Vi får hjälpa varandra helt enkelt.

Postat av: Elina

Jo precis, ont i magen och mardrömmar är väl sånt man får lära sig att leva med? Urk.

2008-07-19 @ 09:25:19
URL: http://karinelinaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback