Börja blogga?

Var med Stina på Elvéns igår när hon jobbade och eftersom vi inte hade något bättre för oss så hjälpte Stina mig att fixa min blogg. Har ju haft den ett bra tag men aldrig orkat skrivit något i den, men kanske blir roligare nu när den blivit finare och mer personlig? Har tagit bort alla gamla inlägg nu för att börja om helt på nytt med min blogg. Så nu är det upp till bevis hur mycket jag kommer skriva och uppdatera bloggen, jag har ju alltid varit dålig på det där med att blogga och sitter inte lika mycket vid datorn nu som förut. Men det kanske blir ändring på det nu? Det kan ju vara skönt att ha en blogg att skriva av sig i om man behöver och även skriva om saker man vill minnas. Tack till dig Stina som hjälpte mig, besök även hennes blogg genom att trycka här.


Det känns tungt att det redan är onsdag och lovet kommer snart vara över, sorgligt att det ska gå så fort jag som verkligen inte vill tillbaka till skolan. Istället vill jag vill ha sommar nu, slippa skolan och få tänka på något annat.
Undra vad man ska göra idag då? Kanske ut och rida en sväng, men är fortfarande öm efter att jag ramlade av. Annars skulle jag försöka ta sig ner på byn och hälsa på Stina, men när man inte har någon skjus blir det genast så jobbigt.  Nej nu ska jag gå ner i köket och kolla på det finns något att äta till frukost..


..Skriver kanske mer senare?

Kommentarer
Postat av: Stina Englund

hha härligt grabben grattis till dit första inläg ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback