Du sköts i bitar, jag kanske gled emellan

Halva maj och nästan gått, det går så fort att man inte hinner med nu på slutet. I skolan är de fullt upp till sista dagen som de känns, vissa kurrser helt klar medan andra hur mycket som helst att göra i. Jobbig dag de här varit, jag får sånna konstiga funderingar ibland och jag hatar dom, vet inte var jag ska göra av dem. Jag vill typ kräkas när jag tänker på det, någongång kanske jag kommer över det, kanske.  

Jag vill åka bort från Edsbyn ett tag, jag orkar inte med att se samma gator dag ut och dag in. Snart är 2:an över sen är det ett år kvar så är gymnasiet över, jag längtar enormt. Tänk vad skönt att kunna göra precis vad jag vill, hoppas det blir flytt.

Förresten har jag så gott som köpt bil, det är nice. För jag ser de som bättre att ha bil först, sen körkort. För jag måste ha bil när jag får körkort, för är jag utan bil vad ska jag då ha körkort till? Nej finns inte, jag måste ha bil då jag får körkort annars funkar de inte. Orka anpassa sig och låna bil av föräldrarna när de passar dom, nej här ska det inte anpassa sig nåt utan jag ska ha bil att åka precis när jag känner och behöver göra det. Så ska de vara ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback