Sommarjobb hit och dit

Var längesen jag skrev nu, det är ju som sagt roligare att göra andra saker än att blogga. Snart sommarlov också, skönt som attan. Tråkigt att man ska jobba hela sommaren och komer ha fullt upp med det, men skönt att tjäna pengar också :) Så typiskt mitt liv så har de ringt från SP också och frågat om jag ville ha jobb, tidigare år har man inte fått ett jobb och nu verkar de hur lätt som helst att få, typiskt men jag har i alla fall fått bra sommarjobb i sommar i alla fall som jag hoppas jag kommer trivas med, och om jag inte trivs så får jag testa något annat till nästa sommar, känns skönt att möjligheterna finns. 

Sjuker har man blivit också, började få ont i halsen i helgen och nu har de blivit bara värre, så nu är man snorig, ont i halsen och känns som jag har feber :/ inte speciellt kul. Känns skönt att Stoffe kommit hem från storstan i alla fall, saknade honom så grymt mycket nu när han var borta.

Åh jag vill köpa egen hund, en sån där naken! Dom är så sweet :)

Träffade på en sån i helgen, hur galet som helst. Jag skulle ta in hästarna och kom och gick där med Dream i grimskaftet så plötsligt rusar de förbi en nakenhund, liksom jaha? Trodde typ jag drömde men de gjorde jag ju inte. De var någon som hälsade på där som hade en sån, hur liten och söt som helst. Klappade den lite och beundrade den, den lille hade blivit solbränd nu så hon fick smörja ni honom hru sött som helst.

Supersöt var den i alla fall, var andra gången jag träffade en chines nu och jag tycker fortfarande att de är så söt.
Vill ha, vill ha, vill ha, så ge mig, ge mig, ge mig! Vill i alla fall köpte någon slags hund sen, får se vad de blir. Kanske de blir en liten nakenplutt eller nåt stort med hår ;)

image28

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback