Utmanad av Elina

Blev utmanad av Elina för ett tag sen, har inte orkat gjort den bara men nu har jag gjort den i alla fall :)

Tre namn du går under:

1) Emma, Emmen
2) Emersson Piti Paldi
3) Dinosaurien, mfl.

Tre saker som skrämmer dig:
1) Knark
2) Framtiden
3) Att förlora någon jag älskar

Tre saker du har på dig (just nu):
1) Byxor
2) Tröja
3) Trosor

Tre av dina favoritlåtar just nu:
1) American Hi-Fi - Flavor of the week
2) Takida - Falling down
3) Edguy - Scarlet Rose

Tre sanningar om dig:
1) Jag kan ha svårt att ge mig med om saker då jag alltid vill ha rätt
2) Jag säger oftast som jag känner och tycker, som är både bra och dåligt
3) Jag kan vara ganska självisk, men det är väl alla ibland

Tre av dina intressen:
1) Vara med folk jag gillar
2) Hästar och ridning
3) Bilar

Tre saker du verkligen vill ha:
1) En egen hund
2) En bra travhäst
3) En riktigt snygg bil 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback