Både hund och körkort på mindre än en vecka

Det känns härligt att få två så efterlängtade saker kommit på mindre än en vecka :) Är så glad över Gordon, jag tycker om honom så himla mycket min lille hund. Känns så kul att ha en egen hund, jag som längtat i flera år efter att få köpa en egen hund att ta hand om. Självklart så blev det en kines, jag har ju viljat haft en sån så länge. Jag kommer ihåg i början när jag startade den här bloggen så skrev jag ett inlägg om kineser och att jag skulle försöka skaffa en sån inom snar framtid och nu sitter jag här framför datorn och bloggar med en liten kines liggandes i knät :) Ibland är livet underbart när man tänker efter. Jag har kommit på att Gordon har de vackraste hundögonen som finns, gnistrande bruna. Idag ska jag även duscha honom, det ska bli kul så han blir ren och luktar gott och sen kanske tvätta lite kläder åt honom så han får rena kläder efter duschen :) 

Sitter hemma hos mamma och pappa i Kyan nu, är inte allt för ofta man är här nu. Funderar på att åka upp till Elina nu och hälsa på henne en sväng, var allt för längesen jag träffade henne nu. Knäppt de där hur vänner som man förut träffade dagligen bara försvinner, dagarna går så fort man hinner ju inte med nåt känns det som. Mycket som är knäppt, de är knäppt att jag har körkort nu om jag tänker efter. Tänk vad fort tiden går, jag tycker inte det var längesen vi gick på Rotebergsskolan, jag, Stina och Elina och nu är vi alla tre myndiga, har körkort och får göra precis vad vi vill i livet. Det känns lite skrämmande, livet var rätt skönt på nåt sätt när man var liten fanns inget att tänka på. Antar att vi börjar bli vuxen nu och vuxen känns som ett tråkigt ord. Jag ska i alla fall inte bli så vuxen att jag dricker kaffe, säger som Runneström - Stopp, där går gränsen!

Äsch nu ska jag dra mig härifrån!



Min Gordon!

Kommentarer
Postat av: Elina

Sötnosen, ja nu har man ju sett han IRL så att säga också ;) Måste ses någon mer dag! Puss!

Postat av: Moni

vad söt hund :) grattis till körkotet med.. kramizz var gärna med o täva i min blogg, du har chansen att vinna nagellack från depend. kramizz

2008-11-21 @ 19:41:22
URL: http://monkann.blogg.se/
Postat av: Stina Englund

ja vafan du är ju som bortblåst nu för tiden, du har ju skola, jerry, hunden och hästen, inte mycke fritid för dej nu för tiden, men hör av dej när du har tid nån dag framöver så hittar vi på nått!

2008-11-22 @ 02:11:13
URL: http://stinaenglund.blogg.se/
Postat av: Stina Englund

haha jag vet den var klockren :P bingo lotto ikväll?

2008-11-22 @ 13:51:41
URL: http://stinaenglund.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha precis vad ska jag göra annars liksom.. ? hehe

2008-11-23 @ 20:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback