En lugn och vit helg

Lördagskvällen går mot sitt slut och det har blivit en lugn helg, faktiskt så himla skönt att bara vara med den personen man tycker mest om och bara vara. Igår blev det bara en lugn kväll framför teven och jag somnade oplanerat i soffan, så det blev helt lugnt igår faktiskt och det var så skönt att vakna upp i morse helt utvilad utan att känna kvarrester av alkohol och dess följder i kroppen. Var så skönt att få vakna upp tillsammans med älsklingen, det är det bästa med helgerna annars så åker han till jobbet innan jag börjar skolan så då får man sova själv sista tiden och det är så trist :( Jag saknar hans närhet jämt när han inte är med mig.

Sen blev de att skjusa Maria till Bollnäs som skulle hämta ut skor, även hennes systeryster Madde följde med. Ska även passa på att säga grattis till Maria som efterlängtat blivit 18 :) Efter det blev det en ridtur med Madde och Chaddan, mysigt men mörkt.

Sitter och väntar på att älsklingen ska komma och hämta mig nu, han har varit och införskaffat sig massa grejer som han är och hämtar. Följde med och kollade på dem tidigare och hämtade hans nya bil, riktigt fin var den. Men sen skulle han åka dit igen och hämta en skoter och en fyrhjuling så då orkade jag inte riktigt följa plus att det var annat som drog lite med. Jag ville nämligen hinna hem till mamma och pappa med, fick sms av bror och Hanna var på väg hem och skulle överraska mamma och pappa och att han ville träffa mig med. Så självklart var jag tvungen hem, dels för att jag inte träffat Hanna mer än några minuter i sommras och även för att jag saknar min älskade bror så himla mycket. Det är så jobbigt att han ska bo så långt bort :(

Åh nu vill jag att telefonen ska ringa, jag saknar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback