Ni är dom vi skrattar åt

Jag vill ha helg nu och slippa vara i skolan, de känns som det inte går att andas här. Jag vill hem och mysa med min käraste nu, men han jobbar ju ändå så. Jag får väl stå ut till fyra med att träffa honom som vanligt. Ikväll måste jag tydligen på bio igen med med filmkunskapen, tycker inte man gör annat än är på bio nu när man går den kursen. Skulle vilja hinna rida också och mjuka upp Dream sen lektionen igår, tror hon borde vara en aning stel eftersom lektionen igår var så jobbig så hela hästen blev blöt. Men det är härligast när de är jobbigt så vet man att de får jobba med hela kroppen. Får se om jag hinner rida då, säkert inte eftersom vi slutar senare idag då vi lagt till en lektion, suck jag orkar inte med skolan. Den tar för mycket tid, jag vill ha tid till annat! Ikväll vill jag t.ex. åka och kolla på dom där omtalade monsterhundarna haha.

Satt och kollade på bilddagboken nyss, haha roligt ändå det går inte annat än skratta ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback