Ont om rutiner, gott om dåliga vanor, gott om kitchiga planer

Jag kan inte säga annat än som Gustav Svensson - vad livet är märkligt ändå. Från och med imorgon kommer alltså en stor förändring ske i mitt liv, ett beslut som jag själv tagit. Något som jag så länge väntat efter, samtidigt som det är läskigt så känns det underbart. Som pappa sa till mig tidigare: - ja du är ju gammal nog att göra vad du vill, och dig har man ju aldrig kunna hindra. Det kändes både skönt och skrämmande när han sa det, jag tycker ju själv att jag kan ge med mig men visst så kan jag hålla med om att när jag vill nåt så ska det bli så. Det har gått fort nu med, detta beslut togs snabbt. Men jag älskar det, allt ska hända på en gång då är det som bäst helst skulle det hänt nyss liksom. Ett liv, ett virrvarr av chanser och val, ont om rutiner, gott om dåliga vanor, gott om kitchiga planer. Men jag lever för kicken nu!

Skolan är dock jobbig nu, jag blir oinspirerad och ledsen av kraven och stressen.

Men nu tänker jag inte mer på det, för jag ska inte till skolan föräns på måndag och tills dess ska jag leva på kicken och bara tänka på hur underbart livet kan vara, egentligen är det fullt av möjligheter bara du har viljan kan du göra vad du vill.

Imorgon kan jag räkna till tre, underbart.


Kommentarer
Postat av: Elina

Nu fattar jag nada grabben, du får allt förklara för mig. Är det flytt till pojkvännen som är på G eller? ;P

Postat av: Emma Dahlström

du måste lägga ut bilder på hunden snart :)

2008-11-15 @ 17:24:06
URL: http://stiligclown.blogg.se/
Postat av: Sandra

Skolan är inte allt. Se till att må bra i första hand :)! Kram

2008-11-24 @ 08:44:15
URL: http://mintyphundrade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback