Tre goda ting; bästa pojkvännen, sötaste hunden och körkort

I morgon är det fredag och då har jag haft Gordon i en vecka, så fort tiden går. Känns som vi typ hämtade honom igår, veckan har i alla fall gått jätte bra med honom och det är jag jätte glad över, jag var ju självklart lite orolig när vi hämtade honom för man vet ju aldrig. Han verkar i alla fall ha tagit flytten bra, han är så glad och go hela tiden min lille plutt, finns ingen bättre hund! Idag blev det även körkort, det känns skönt så jag slipper fixa skjus av andra hela tiden. Är ju i stort behov av det då jag måste till hästen varje dag, min häst som just nu är förkyld stackarn så snoret bara rinner i nosen på henne. I övrigt går de bra nu, borträknat skolan som vanligt. Det är tråkig och trist, bara bita ihop sista tiden nu. Som Kajsa skrev, "inte illa pinkat på två månader". Nu ska jag leka lite med Gordon :) Han verkar lite uttråkad nu min sötnos!

Kommentarer
Postat av: Elina

Naaw, Gorden va sött! måste se den lille saken någon gång, och grattis till körkortet!! Måste få hänga med på en runda :P

Postat av: Anonym

GRATTIS EMMA!! faan va kul med körkort!

2008-11-20 @ 22:33:23
Postat av: Stina Englund

Men vafan har du skaffat körkort och inte säjer nått din snåle fan? grattis!

2008-11-20 @ 23:17:44
URL: http://stinaenglund.blogg.se/
Postat av: ldaa

GRATTIS Emma!:)

2008-11-24 @ 20:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback