Det är lov och en tragisk torsdag

Det är torsdag, den innebär att de inte alls är långt kvar av lovet. Så jäkla tragiskt och jag har inte gjort ett skit, endast tagit de lugnt, ridit och umgåts med älskling men det är skönt det med att slippa stressa massa. Snart kommer han hem på lunch i alla fall tror jag, som är hur kort som helst men ändå får träffa honom ett tag iaf. Efter det ska jag försöka hitta på något, orkar inte bara sitta inne. Jag skulle haft min efterlängtade egna hund nu, det kanske blir att skaffa en snart :) hur kul som helst, jag har ju vilja skaffat egen hund ett bra tag nu så om allt stämmer kan det bli så :)

nej nu ska jag dra mig härifrån, finns inget att göra har läst igenom alla bloggar, kollat på massa kläder och kollat igenom hela blocket typ det får räcka..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback