Jag hinner inte med

Just nu är det så mycket, jag hinner knappt med allt som ska göras. Hur mycket som helst i skolan, och nästa vecka blir jag borta typ hela veckan för att bara rå plugga körkortsteori. Men det är ju något jag prioriterar högt i alla fall och något som måste göras för att kunna fixa körkortet snart. Förutom skolan och hästen så spenderas tiden så mycket som möjligt med Jerry, mamma och pappa träffar jag aldrig. Jag är ju aldrig hemma nu mera, har ju inte sovit hemma en enda natt på mer än tre veckor. Borde ta mig tid att hälsa på dem med, men vad gör man då tiden inte räcker till.

Blä, jag dör av att tänka på allt. Kanske därför jag så fint svimmade två gånger inne på Dollar Store förra helgen och hamnade på akuten, och där var det allmänt jobbigt. Tur att den finaste personen som fanns var med, han var så underbar när allt de hände. Jag kände mig dock bara dum och pinsam som bara faller ihop sådär helt plötsligt. Ja det var en märklig upplevelse, som nu går att skratta åt såhär i efterhand. 
 
Nej det här går inte, måste fortsätta med plugget nu.


Kommentarer
Postat av: Elina

Svimma på dollar, fan vilka meriter du har emma! :P haha. Härligt att du mår bra nu då, jag antar att det är jävligt skönt att du slipper oroa dig hela tiden :) Men kämpa på med körkortet nu för fan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback