Som i ett drama, en väg så långt bort, lika långt som tanken eller lika kort

Snart är det helg igen, har varit en slitsam vecka i skolan tycker jag så det ska bli skönt att få helg. I helgen blir det att åka till Rättvik på marknad i alla fall, någon mer som vill med så finns det platser i bilen :) Annelie och Stina kanske? Träffar inte er så ofta nu och det är tråkigt och snart åker ni igen så då ser man inte alls på ett tag. Imorgon ska jag äntligen klippa mitt hår, även fast det bara blir topparna så blir det otroligt skönt att klippa sig lite. Sen efter det blir det nog till att åka till Bollnäs då han ska fixa pass tills vi ska åka på båtresan. Ska även försöka hinna färga håret under helgen, har sån utväxt nu så det behövs men jag har tänkt väntat tills jag klippt mig.

Ikväll ska jag på bio med skolan, det ingår i kursen att vi måste gå på bio varannan vecka men det är väl okej. Vi får ju sovmorgon isället så det är skönt, sen efter bion blir det att gå direkt till han och vara med honom.

Jag sitter och funderar på om jag ska beställa lite kläder ifrån H&M, jag fick ju lön och grejer förra veckan så jag skulle ju kunna unna mig och köpa nåt plagg även om jag kanske inte är i behov av det då jag faktiskt handlat mycket kläder på slutet. Men det är ju alltid roligt med nya kläder, speciellt när jag känner mig så glad som nu, jag mår så bra av att vara med dig, en lyckoträff istället för ett stolpskott eller vad säger du Stina haha?




Stina och jag - glädje och lycka, sm finalen o8.

Kommentarer
Postat av: Stina Englund

vad bra emma att du har hittat en kille som gör dej glad, det gör mej glad :)

Postat av: Stina Englund

haha han är en mysko typ den där kisen så man vet inte vad som är sant och vad som inte är sant, men de han sa om morfar stämde iaf. håller på å läser lite böcker om de där nu ska väll försöka ta kontakt med min guide nån dag haha, de låter som man är helt dum i huvudet när man snackar om sånthär :) men ska bli kul att se om de verkligen funkar :)

2008-10-03 @ 18:00:18
URL: http://stinaenglund.blogg.se/
Postat av: Stina Englund

ja självklart! nu får de vara nog med all skit som kommer ivägen våra fina vänskap haha :)

2008-10-09 @ 21:10:25
URL: http://stinaenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback