Den där kvällen förändrade mitt liv, det var då jag blev den jag är

Var ett tag sen jag skrev nu, kanske för att all tid senaste tiden spenderats åt annat. Har väl mest varit med honom och sen såklart till min häst och tagit hand om henne, något mer har tiden inte räckt till. Känner mig lite dum på mamma och pappa då jag knappt sett dom senaste tiden då jag bara varit hem snabba stunder, men de märker väl på mig att jag mår bra och tycker därför att de är helt okej  :) Eftersom jag annars träffade de jämt så är det skönt att slippa med, man blir så less på dom ibland och känner nu att man börjar vilja dra sig lite ifrån hemmet och bli mer självständig. Det känns så skönt att allt skit nu lagts bakom mig och jag mår bra igen, så himla bra att kunna känna sig så glad och jag hoppas det fortsätter.

Helgen var kanon, fredagen i skolan var faktiskt väldigt bäst. Det var rätt kul på naturen när Kajsa som vanligt stod och mobbade mig för att jag är kort bara för hon själv är Grizzly, medans hon gör det så kommer hon åt kedjorna med ringar och drar på duschen i klassrummet som ska användas om det börjar brinna. Sen fick jag mitt projektarbete uppordnat, YES! Nu har jag en handledare, och det känns kanon bra. Imorgon ska jag ha projektarbeteträff så då hoppas jag det ser bra ut. Annars spenderades helgen med den bästa, var till Bollnäs och åt. Fick ta min pärla till bil dit, det var ju bra så den fick rastas fast den rasar väl snart antar jag. Blev en sväng på Bonden med när vi kom tillbaka för att kolla läget men där hände de ju inget,  i söndags blev det till min skräck den där jävla backen igen. Trots att jag hatar att åka dit så måste jag erkänna att den är ganska häftig. Vi åkte även upp till Räkaklitt med bil, mycket skönt att slippa gå.

Nej orkar inte skriva mer nu, slutar nu snart så.

Kommentarer
Postat av: Stina Englund

Haha jag tror nog att du och Jerry börjar på att bli ett par ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback