Synd att du är så söt

Sov i soffan inatt, faktiskt skönt.
Jag har ont i armarna idag efter ridlektionen igår.
Trodde jag skulle hålla mitt tal om min älskade bror idag, men icke.
Och naturkunskapen var inställd imorgon, det är bara att vifta på händerna.
Våran klassida till skolkatalogen verkade faktiskt bli helt okej, våran klass är bäst.
Och det är torsdag det betyder att det snart är helg, ännu mera vifta på händerna och upp med knytnäven i luften.
Fredag imorgon och helghandling.

Just nu blir det stallet för att ta en kort ridtur,
+ ta hand om Mimmis Vilma :)
Skulle gärna byta med Mimmi nu som är i Rhodos i värmen, åh jag vill också.
Är less på denna eviga kyla, jag vill ha värme eller en varm fjällräven jacka. De kostar ju typ lika mycket att köpa en fjällräven jacka eller åka till värmen, de är ju typ 4000 de rör sig om. Men de har jag inte råd med nu jag måste fixa mitt körkort först innan jag vet om jag har råd eller inte.
Det är synd att jag är så seg :) 

Nu blir de att byta om till snygga ridkläder, bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback