Grym tävling!

Hittade en tävling på Jessicas blogg, hur grym tävling som helst med så himla bra priser. Men jag läste att hon skulle lägga ner sin blogg, tråkigt eftersom jag ofta läser den :( Men jag förstod henne när jag läste, jag vet hur jobbigt det är när folk ska lägga sig i ens liv och vad man gör bara för att man vill må bra.

Jag ska i alla fall vara med och tävla i hennes antagligen sista tävling, jag har ju inte långt till Gävle heller så då kan jag vara med och tävla om alla priser, även om jag kanske ska säga att voodollen kanske vore det jag skulle behöva. För kärleken verkar då inte vilja vara min vän, kanske det skulle funka med en sån där? Det jag fick gå igenom är bland de värsta som hänt mig, att behöva bli tvingad till att lämna någon man älskar, jag undrar om tiden verkligen läker alla sår och om jag någon gång kommer gilla kärleken igen?

Tycker verkligen alla som läser ska vara med och tävla, lite extra lyx drömmer alla om och kärlek behöver alla så passa på att vara med innan tävlingen slutar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback