Jag gick långsamt hemåt, hemåt den kvällen

Hjärnan värkte, hjärtat värkte,
Skulle jag bli hel igen?


Ibland kommer känslorna ikapp mig, men jag stöter bort dem lika fort och nu är det fredagskväll och enklare än annars. Ska till hästen nu, sen hem och duscha och ladda inför kvällen, undra vad den kommer erbjuda?

Förresten så ska jag bli medlem i WSPA och det är nu, jag blir så ledsen av alla läsa om djur som far illa! 



WSPA


Hjälp oss stoppa masslakten av hundar I en del av världens länder skjuts hundar till döds på öppen gata av hundpatruller, vars uppgift är att "hålla gatorna rena". De hundar som inte dör direkt kastas upp på patrullbilens flak och lämnas åt döden. På världsplan finns det uppskattningsvis 400 miljoner gathundar - en djurvälfärdskris i enorm skala.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback