Jag var bara inte gjord för dessa dar och dessa dar är inte gjorda för mig

Jag orkar inte se skiten, men jag är väl tvungen.

Mycket givande samtal idag, riktigt häftigt och samtidigt tragiskt. Jag blev nästan illamående av denna cirkel som målades upp för mig, den stämmer faktiskt och det är tragiskt. Aldrig mer, trots att jag kan bli illamående av tanken så är jag glad att få saker på svart och vitt de hjälper mentaliteten vidare, tack för det.

Imorgon börjar jag sent, runt ett. Hur skönt som helst eftersom jag började tidigt idag, och min kropp är inte gjort för att kliva upp tidigt för att ta in massa information. Kajsa skickade sms om att luncha på Bandy, så får se om de blir det.

Vet inte vad jag ska skriva, är bara tom nu.







Nästan som en tavla
nästan som en tavla över rätt och fel
för man ser gårdakvarnar
men man ser skiten med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback