Nu har jag gjort det, ja nu har jag gjort det och gör nog om det igen

Fan att det ska vara söndag, jag gillar inte söndagar. Jag vill bara ha helg! Undra om man ska köra borta match nästa helg och dra upp till kära Umeå, fast jag vill inte åka buss dit det är så förbannat tråkigt. Aja får se hur det blir, det bestämmer jag nog innan fredag i så fall för jag gillar inte att bestämma saker långt i förväg. Ridlektionen gick ju hyffsat i alla fall, synd bara att man ska ha sån envis häst.

Vad ska man göra ikväll då? Jag blir ju så himla rastlös av att sitta hemma, jag behöver göra saker för att inte tänka på allt. Undra när jag ska få ro så jag kan sitta hemma, för nu funkar de inge bra i jobbiga tider. Skulle egentligen behöva sova lite mera också, men tråkigt. När vi fyller tjugo kommer lugn och ro?

Måste ut, måste bort


Min Indiana Dream, hon betyder så mycket för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback