Tillbaks på ruta ett

Då har ännu en dag gått, skönt. Lång dag i skolan idag, jag tycker det är så himla jobbigt att gå länge i skolan. Jag tycker att man högst borde få gå till två ;) det vore i alla lagom för mig. Imorgon börjar jag åtta, suck väldigt jobbigt eftersom jag då måste kliva upp halv sju. Jag som känner att jag behöver massa sömn nu, vila upp mig. Kanske är det för att de börjar bli höst och mörkt som jag börjar känna mig så trött. Red i alla fall lektion på ridskolan idag, har verkligen kommit igång med ridningen nu igen och det känns skönt. Blev ju lite slappt under sommaren när jag jobbade så pass mycket, men nu framöver blir det två lektioner i veckan på ridskolan eftersom jag ska ha det som specialidrott plus att det blir en privat för Jennie :) 

Du hörde av dig idag igen, en del i mig tycker fortfarande det är jobbigt. Jag orkar inte bli påmind om allt som varit, jag försöker lägga det bakom mig, och det finns bakom mig på ett sätt men tankarna hoppar så lätt tillbaka och in på mig. Jag orkar inte mer, inte igen. Jag hoppas den värsta tiden är bakom mig nu, för fast det är det värsta jag gjort så är jag ändå glad att jag klarade det för samtidigt är det det bästa jag gjort för mig själv, sista kortet är lagt och jag ångrar mig inte, tror jag

Jag är tillbaka på ruta ett nu, och det är ändå skönt. Jag gör precis vad jag vill, när jag vill, hur jag vill, med vem jag vill. Det är skönt att slippa vara någon annans ägodel i koppel för det kvävde mig, att slippa ta hänsyn hela tiden och bara göra det man känner för är faktiskt underbart. 




Även om det ibland är svårt att vara stark och inte följa sitt hjärta och inte skicka nåt dumt sms att jag saknar dig så..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback