Utan att fråga finns inte en chans att få ett svar

Vaknade aldrig av klockan idag, den hade tydligen ringt två gånger utan att jag vaknat. Jag brukar ju jämt vakna av den? Vad hände? Vaknade fem minuter över tio i alla fall, så jag började inom tio minuter och hade en lektion på 40 minuter. Kändes lika bra att strunta i att åka dit på den då den ändå varade 40 minuter sen hål efter det till klockan ett, så jag åker dit till ett istället och får väl kolla senare vad de gjorde under den lektionen, tror faktiskt vi börjat med palestina konflikten. Måste även försöka prata mig till rätta om mitt projektarbete idag, jag hoppas det går bra.

Igår var det aktivitetsdag, inga lektioner alltså. Fyra stycken i SPKU3 var tydligen där, här ställer vi upp för varandra eller inte. Men det regnade och dagen skulle hålla på från typ halv nio till halv fyra, kändes inte så lockande då. Jag hade ändå annat att göra :) Han är fan så bra, riktigt bra och klok. Jag har tur att jag fortfarande står på rätt sida, nu ännu stadigare dess utom och det känns bra! Lunchade även med Stina igår, det blev en varsin tunnbrödrulle på Pelles. Sen åkte jag till hästen och gjorde klart allting då jag inte ville rida när det var så dåligt väder. Åkte sen hem och tog det bara lugnt, somnade på soffan, vaknade och åt sedan popcorn bara för det var så längesen jag åt det, det var faktiskt gott annars är jag nog mer en chipsälskare.

Vilket ointressant inlägg jag skrivit när jag ser på det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback