Jag ska bara leva klart

Då var det söndag igen, tungt att helgen redan är över. Men det har varit rolig i alla fall och det är huvudsaken. Fredagen var en helvetes dag i skolan, inget gick som jag ville, skickade sms till Kajsa och beklagade mig, konversationen avlutades med ett omgjort citat ur en Astrid Lindgren film ^ all makt åt alkoholen vår befriare ^ , de var så det kändes då när man raglade hem från skolan bara lagom beskiven och ingenting blev som jag tänkt mig, och du fattade inget tyvärr. Jävla projektarbete, jag vet hur precis hur så varför krångla till det.

Det bestämdes att det fick bli en kväll med vin och så vidare. Hamnade i bastubunkern, fler folk kom. Vi tog plats i köket och garvade åt saken. Roligaste citatet under kvällen blev - hörs i morrn då Kenny, när groggen serverades. Sen bar de av till andra sidan gatan och Bonden, totalt dött så Bollnäs kändes mer givande och så blev det. Taxi dit, främmande sällskap med trevligt, Kajsa-lös då hon blev kvar på Bonden (?) why ?, sen hela huset som dock stängde så mot Sport In där vi hamnade, blev mer alkointag, en tryckade för att minnas mellanstadie tiden blev dock mest bara dimmigt sen lite allsång och bra musik. Såklart hungrig så mot Max och värdelös lång kö! Jag som HATAR kö, så jävla drygt. Haha som tur var gjorde någon en riktig fuling, och saken var fixad. Hemfärd sen sova, flummig kväll, saknade Kajsa.

Igår blev det en fin början på kvällen hos Lasse, öldrickning, bra musik, kollade på youtube och snackade skit precis sådär trevligt som man kan ha med honom. Gick vidare ner på Bonden, träffade Kajsa där en stund senare och upprepade samma saker 5 gånger, värt. Sedan beställde jag och två tomtar till pizza som vi sedan drog hem och käkade. Sen blev det typ sömn.

Nästa helg vankas fest och Perssons, om jag inte ska till Umeå vill säga. Men jag känner mig ganska taggad på Perssons med. Vi får se hur det blir, det återstår att se.



Jag och Kajsa lekte lammkött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback