Det var Perssons Pack, och vi gick ut

Sitter här och har nyss vaknat, blev ju vaken rätt sent i natt. Blev lugnt igår åkte ner på byn en sväng och gick in på Bonden pratade med lite folk och träffade Kajsa en snabbis, de kändes skönt att vi inte var en av alla dom en gång. Åkte sedan till Bollnäs med min bästa tremänning och käkade på Max, som var supergott då eftersom jag inte ätit på hela kvällen eftersom jag var ensam hemma och då blir de inte alltid av att göra mat :D Åkte förbi Tranan där en person precis la en spya och jag kände de fina med att vara nykter då, åkte sedan runt lite till i stan och fick en tomte med oss i bilen och sedan blev det hemfärd.

Jag och Kajsa var förresten på Tranan vi med, fast i onsdags. Första gången jag gick på Tranan sen jag blev 18 i april :D så Tranan har ju inte direkt varit en viktig del i mitt liv sen jag blev 18 om man säger så, jag och Kajsa kör mest Bonden medan alla andra åker till grannkommun.

Fredagskvällen bestod av de älskade Perssons Pack, de eviga kungarna. De var hur grym som helst och resten får vara osagt! Nu blir det att åka till stallet, ska rida lektion på Dreamen för Jennie :)



Kommentarer
Postat av: Elina

på helgerna är det ju kul då man ser dimmigt ;) Joo det kan det ju säkert vara, får gå till farbror doktorn och se efter :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback