I sprickan i taket tittar djävulen ner, han säger I helvetet finns plats för fler

Ännu en måndag, en dålig måndag och jag mår kasst.

Det är inte ens härligt väder ute som kan göra en glad, sitter och lyssnar på musik nu som alltid. Önskar jag hade haft pengar nu att göra något, känner för att bara dra iväg någonstans och ha kul under några dagar. Jag börjar allvarligt tröttna rejält på Edsbyn nu, synd att jag har mitt viktigaste här pojkvän, familj, vänner, häst och hund. Det ända jag i princip kan ta med är mina djur, de andra kan jag inte tvinga. Men jag har jobb här i sommar, så då blir jag kvar i alla fall hoppas på lite ledighet bara så jag kan hitta på något i sommar i alla fall.

......................................

Varför det? Det leder ju ingenstans.
Det är just det, det leder ingenstans och dit vill jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback