Spruta

Sitter på skolan nu och gör ingenting, är mest trött och längtar hem som vanligt när jag är här. Jag vill ha student nu och aldrig mer behöva gå hit. Längtar tills jag slutar, fast jag har snart hål iofs, funderar på om jag ska åka och besikta bilen då eller om jag gör det imorgon. Ikväll ska jag åka till vetrinären med lille Gordon ska ska få spruta stackarn, jag är glad att det är han som ska ha den och inte jag. Får se om jag får sällskap av mamma eller hur de blir, lät som om hon ville följa med i alla fall. Roligt, första gången jag är till vetrinären med min första alldeles egna hund :)

I övrigt är jag sugen på fika, tänk så gott med Sommars chokladbollar, jag älskar dom. Fast dom ska ha legat i frysen, annars tappar de godhet. All choklad ska frysas annars funkar de inte, det är lagbrott att låta choklad ligga framme och bli varm. Nej allt med choklad på hör hemma i frysen så är det.

Önskar jag kunde ligga hemma idag, hade vilja legat hemma och bara vilat med älskling och Gordon. De hade varit mys, tyvärr funkar de ju inte så då han måste jobba och jag måste helst vara i skolan. Jag behöver sömn!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du klarar det, håll ut! :)

2009-04-28 @ 18:57:39
Postat av: Anonym

Du klarar det, håll ut! :)

2009-04-28 @ 18:58:06
Postat av: Anonym

/ Ida :D

2009-04-28 @ 18:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback