Vi ska bli smart och rolig ikväll

Vi ska bli smart och rolig ikväll vi ska bli glad och pratig ikväll vi ska bli vass och trevlig ikväll vi ska bli skön och galen ikväll. Smart och rolig, ikväll! Fyllepolarn gav förslag om en fylla i kväll som denna och det kändes inte helt fel, dock på lugn hemmaplan i Kyan där vi kan känna oss hemma dock behöver de inte bli lugnt för det. Här i huset har man dragit många fyllor i sina yngre dar, vilka tider. De blir jag och Elina, Gorde och Tachen och sen hoppas jag min älskade kommer när han är klar i garaget :)

Drog igång lite partymusik nu och drog igång direkt kände jag, jag hoppas de blir en fin kväll och inte en sådan där kväll då guds änglar gråter. Ska laga mat nu först och främst i alla fall orientalisk färsgryta, min favorit :D Så blir de käka och åka på byn och hämta lite grejer +alko.

Bjuder på en del bilder bara för jag är på bra humör, bilder säger mer än 1000 ord.



Vi var fjorton år och vinden blåste i våra hår kan man säga



Vilken tid, man skulle vara drunky every helg.



Ingen kan festa som vi kan.



Skolresa till Tyskland i ettan på gymn, det var party, china was the place to be.



Avlutar med en bild från Tyskland, här på hotellrummet första kvällen, rätt slitna men inget som stoppade oss då.


Kommentarer
Postat av: Elina

Vilken nostalgi tripp man fick nu då! Längtar ju tillbaka som satan, men ikväll kommer att vara som förut, en kväll då vi ger allt och gör det vi är bäst på :) Jag älskar dig, jag älskar oss och sist men inte minst så älskar jag våra fyllor! Må detta bli en kväll att minnas, en kväll som man minns en hel livstid! :)

Postat av: maria

Haha, vilka goda tider det var! Ojoj.

2009-07-28 @ 14:21:45
URL: http://mariahmarges.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback