Jag ser mig idag men det är inte samma som förut, det finns så mycket saker som jag vill ska komma ut

Igår blev det Bollnäs med bil, var helt dött och värdelöst. Kom hem sent och då var det bara tvinga sig själv att sluta ögonenen, hatar tiden i sängen innan jag somnar jag vill bara somna in fort. Vaknade sent idag runt två och drabbades rätt fort av panik efter det och begav mig till mamma och pappa med Gordon för att hitta på något. Sedan ska jag nog ta en ridtur på Dream, har inte blivit nå ridning i veckan eftersom jag varit sjuk så stackarn har bara stått. Orden sviker mig, det är som det är och det går inte prata bort..

Jag avslutar inlägget med ett svar på min väns Stinas text på msn, - nej, det är inte konstigt min vän att du vill härifrån när det ända som växer är kyrkogårn..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback