Kan det vara kärlek?

Men vad är det då som gör att jag är kvar, fast jag har sagt jag ska gå
Kan det va kärlek? Kan det va så, att jag nog älskar dig ändå

Sitter och lyssnar på Magnus Uggla hemma hos mamma och pappa med Gordon, det är något speciellt med hand låtar ändå de håller liksom alltid. Har inte gjort något speciellt alls idag, vakande med ett ryck halv nio av att älskling skulle iväg och jobba och hade svårt att somna om efter det, det kändes så tomt att ligga ensam kvar. Lyckades i alla fall somna om till slut och vaknade igen närmare tolv och begav mig sedan hem till mamma och pappa och här sitter jag fortfarande. Det är knäppt det där, nu när man bor på byn så åker man till mamma och pappa och är här och när man bodde hos mamma och pappa ville man jämt ner på byn istället för att sitta där.

Tror jag ska ta mig en promenad med Gordon innan jag åker hem igen, tror visst jag ska ha mina ugg's här så drar nog på mig som och går en sväng, de är ju skönaste skorna jag har haft tror jag. Så himla varm och mjuk, har nästan bestämt mig för att köpa ett par till ugg's nästa vinter i en annan färg sen skulle det ju inte sitta fel med en fjällräven jacka heller, synd att man inte är gjort av pengar och att det man helst vill ha ska vara det dyraste.

Kom på att jag måste plugga någon dag på lovet också, har i alla fall pluggat lite projektarbete nu idag. Det ska ju lämnas in preliminärt på tisdag efter lovet, shit så fort allt går. Snart så, snart så börjar livet




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback