Så vill du vandra på mina ängar fast mina ängar är grå?

Nu är det tisdag och idag ska projektarbetet in, har inte hunnit klart men de ska vara helt klart till 1 april så det ska väl försöka gå men det är så mycket nu och jag hinner inte andas. Vill få ett slut på det här nu så jag kan börja må bra igen, det här kväver mig.

Träffade Stina igår, trevligt. Kommer sakna dig så mycket när du åker, jag har inte fattat att du kommer åka och vara borta hur länge som helst. Ingen SM final med dig, ingen persmässa då vi senaste tiden har suttit ute på min gård och laddat upp till stämmorna av persmässkväll, då fyllan värmer ända in på natten, åh jag minns det som igår. Jag har aldrig känt såhär när någon vän lämnat mig, kanske jag känner tomhet nu bara för Stina är en av mina bästa vänner, varit min granne sen blöjan och den som jag delar mest minnen tillsammans med. Sommaren 07, hua jävla skit det svider, dagarna gick för fort.  Men i höst så är det vi igen, då är du tillbaka och allt kommer vara i sin ordning. Tänk vad kul om jag kunde ha råd att åka och hälsa på henne, kanske Annelie vill följa :)

Jag funderar varje dag, undra var framtiden tar en? Jag vill bort härifrån och bort från allt som tynger mig. Dagarna känns så kalla och grå, och det man förut drömmde om på natten det fanns att få om dagen. Idag är ingenting sig likt.




Att den bild som denna kan väcka så många minnen, jävla skit det svider.

Kommentarer
Postat av: Stina Englund

naaw va fint emma! jag kommer sakna dej så grymt mycket oxå! fast vi inte har träffas så mycke på slute så känns de hårt att vet att jag inte kommer kunna träffa dej om jag känner för de. men vi får ta igen allt sen till hösten och du är mer än välkommen att komma ner och hälsa på mej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback