Jag vet vad som måste göras, ändå sitter jag kvar här i ett sista kapitel som jag har förälskat mig

Jag försöker strida emot känslan men den är rädd och den spelar ett spel nu.

Varför är det såhär? Jag blir knäpp.

Tranan med klassen imorgon då troligen, det kan ju bli roligt :) Sen ledig på torsdag och fredag, måste försöka plugga lite då. Är snart slut med plugget nu, kan inte beskriva hur skönt det kommer bli. Jag hatar skolan nå fruktansvärt, aldrig har jag plågats så mycket som jag gjort under gymnasiet. Gymnasiet har fått mig att aldrig mer vilja sätta mig i en skolbänk, det har blivit det värsta jag vet. Så jag behöver inte stå att ha ångest över att inte veta vad jag ska göra i höst, för det skiter jag i så länge jag slipper återvända till skolans vägar mår jag bra och vad får man får skiten? 1050 kr för en månad, hellre 0 kr utan skolan än 1050 kr rikare men psykiskt sjuk. Jag vet att jag låter negativ men det är mitt hjärta som talar och det säger precis som jag skriver.

Jag och Jerry såg björnar igår också, det var ju lite mys. Första gången Jerry såg björn ute i det vilda, var jag som hörde att de hade sett björn på ett ställe så jag sa vi skulle åka dit och kolla. Åkte dit och satt där en stund och prata och helt plötsligt kommer det björnar ut ur skogen, såg två stycken som kom nära sen tror jag det var en till men den försvann. Satt och kollade på dom länge, när dom gick omkring och pillade runt. Så nu har man sett björn igen, såg ju tre björnar förra sommaren också med Elina och Markus och Jerry har äntligen blivit av med björn-oskulden, haha han som tjatat om att han aldrig sett nåt men nu har han det.

Är less på all falsk vänskap denna värld bjuder på, jag behöver inga fler vänner. Jag har mina vänner, jag älskar dom, dom är äkta och det är det som betyder något.



Kommentarer
Postat av: Elina

Hahaha du och jag trodde att det var typ en man med lång regnrock som kom och gick, eller hur var det? Markus kommentar var så skön också, en bjööörn... sen var det inget mer med det liksom. Som om jag ser en björn 5 ggr om dagen.

Postat av: maria

Jaa puss på dig ;)

2009-08-23 @ 16:40:45
URL: http://mariahmarges.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback